Heej

De va jätte länge sen jag skrev har varit med kricka och Natta kanske lägger ut bilder ikväll elr om ett tag
Dom åkte hem för kring 2 timmar sen och dm kom i måndags :P men vi ha haft de jätte skoj vi ha spelat fotboll varje dag och jag har fått ett nytt namn (David Villa) haha krickas namn (Fernando Torres) Nattas namn (cristiano ronaldo) vi har ochså sett fotboll på tv jag gillar ju Torres mest men haha endå och vi var såklart på Lappland Ultra och såg på Hans som vann robinsson ni kanske vet jag har bilder jag kanske visar senare ,
Jag och Natta ska gå Lappland Ultra nästa år vi får ju inte va med men vi ska kolla hur långt vi orka man måste ju vara 17 år för att va me. Jag har ett mål Jag ska gå maraton de är typ ungefär 4 mil :O men jag ska träna hela året om jag kommer till maraton Ja vill va me nån i veckan nån som int ha nått att göra?? :P<3 hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0