hejhej Glad midsommar :P

Haha kanske lite sent men jag har varit i umeå på midsommar och igår var jag i slagnäs me olivia de va skoj och ja sovde i deras stuga och åkte hem idag så ja ha int hunni skriva :P
men jaja min favo låt just nu är break of dawn med Eric saade han har gjort en låt till den 4e filmen asså breaking dawn!<3
Om man gillar Eric ska man gå in på www.ericsaade.com de står allt där för de är han som skriver :P xd haha
Ja men va ska jag skriva ja imorgon jag länktar lite men inte på morgonen jag ska till TANDLÄKAREN!! :(
Men sen ska jag va med Nathalie och Christin okej de ser konstigt ut ja mena Natta och Kricka! ;D
Ja vi göra massa skojit ja men hejdå :) <3
(kolla på youtube på break of dawn!)(vem länktar tills Eclipse?)JAAGG!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0